2014. augusztus 7., csütörtök

Varródoboz

8 - 9 éve, mikor a gyerekek kicsik voltak, régi bútorok és tárgyak felújításából merítettem új erőt, hogy a családi harmónia egységes legyen. Amíg festettem és csiszoltam a bútort megállt az idő, totál regenerálódtam szellemileg. Aztán gyerekek ovisok lettek majd iskolába mentek, én dolgozni kezdtem így évente már csak egy - egy régi darabba tudtam új életet lehelni. No, de ezen a nyáron vissza tért a régi szerelem. Új szelek jöttek, új energiák csapódtak belém. A szerelem alanya a transzfer technika és a fakult omladozó tárgyakból stílusosan elegáns használati tárgy létrehozása. Csodás, régi dolgokat hagyott rám valaki, akivel 20 évvel ezelőtt hozott össze a sors, ráadásul Bajorországban. Az Ő hagyatékát varázsoltam, varázsolom újjá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése