2010. január 7., csütörtök

7 dolog magamról


A szabályok
1. Be kell linkelnem akitől kaptam,
2. Írnom kell magamról 7 dolgot amit mások érdekesnek találhatnak rólam
3. Tovább kell adnom 7 "blogbarátnak"
4. Be kell linkelnem őket
5. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról.
Tündérlátta felkérésének teszek eleget, szeretettel. Megfigyeltem, hogy évről évre mindig más és más dolgok fontosak számomra, de konkrétan soha sem állítottam fontossági sorrendbe őket. Most megtettem és örömmel töltött el, hogy nem kellett gondolkodnom rajta, még a sorrenden sem.
1. Szolgálat
Rá kellett jönnöm, hogy minden napot úgy kell kezdjek, hogy saját szellememet, lelkemet, testemet kell először szolgálnom, hogy egész nap tudjam a családomat és a hozzám segítségért forduló embereket szolgálni. Minden munkámmal, tevékenységemmel valakit, vagy valamit szolgálok így számomra nincs munka csak szolgálat. Az sem zavar, ha éppen nem kapok közvetlenül semmit a szolgálataimért. Mégis… mindig , mindenünk megteremtődik ahhoz, hogy boldog, harmonikus életet éljek és szolgálhassak bármikor, bárkit és bármit.
2. Szeretet
Szeretni mindent és mindenkit, beleértve önmagunkat is, mint gyermekeinket vagy szüleinket…?! Szerintem ez a feltétel nélküli szeretet, amit nagyon nehéz megvalósítani és elérni. Az önzetlen szeretetnek nincs oka, csak egyetlen célja van, hogy adjon nem pedig, hogy kapjon vagy elvegyen.
3. Becsület vagy igazság
Nap mint nap arra törekszem, hogy gondolataimban, szavaimban, és cselekedeteimben ne legyen ellentmondás, vagyis azt cselekedjem amit mondok.
Manapság sok ember úgy érzi, hogy a sikerek eléréséhez vagy egyáltalán a túléléshez hazudnia kell. Ha én, hazudnék nem várhatnám el másoktól, hogy őszinték legyenek.
„Azt cselekedd másokkal, ahogyan szeretnéd, hogy veled cselekedjenek mások.” Sai Baba

4. Béke
Minden nap vigyázok arra, hogy a belső lelki békém megteremtsem és megőrizzem azzal, hogy nem hagyom, hogy a körülöttem lévő körülmények bármilyen módon hatással legyenek rám. (TV, rádió, újságok, pletykák, veszekedések, mások gondjai. ) Ha béke van bennünk, béke van a családban. Ha a családban béke van a környezetünkben is békét tudunk teremteni. Ha környezetünkben nem harcol senki, akkor békés az ország, és ha az országok nem harcolnak, béke van a világon.
5. Tanulás
Szerintem valamennyien születtünk valamiféle tudással. A tanulás és az ebből származó tapasztalat tesz minket hosszú évek alatt, tudó emberré. Beszélgetésekből, könyvekből, írásokból szerzett tanítás, mások megszerzett tudása, ami akkor lesz a miénk, ha azt megtapasztaljuk. Azért tartom fontos dolognak a tanulást, mert az így szerzett tapasztalatot senki sem veheti el tőlünk, beépül a tudatalattinkba.
„Az ember úgy közelítsen a tanuláshoz, mint ahogy háborúba megy: éberen, félelemmel, tisztelettel és teljes meggyőződéssel.” Carlos Castaneda: Don Juan tanításai.
6. Család
Csodálatos háttér, kikapcsolódás, a férjem és a gyerekeim tökéletes társaim az úton, amin járok, ők megteremtik nekem azt a biztonságot, amelyben én a számomra fontos dolgokkal törődhetek.
7. Hit
Tudom, hogy VAN egy magasabb rendű energia, erő körülöttünk, amelynek részei vagyunk. Ezt számtalanszor volt részem megtapasztalni, ezért a hitem segítségemre van, hogy a számomra fontos, fent leírt dolgokat teljesítsem nap, mint nap.
Még egy fontos dolog számomra, a:
Rend
A rendet önmagamban, táplálkozásunkban, közlekedésünkben, mindennapjainkban, viselkedésünkben, házunkban, házunk körül, életünkben, nagyon fontos betartandó szabálynak tartom. Ennél még fontosabb az, hogy ezt megtanítsuk a gyermekeinkkel.
Mindemellett fontos még, hogy jó társaságban jókat egyek, jókat pálinkázzak vagy borozzak, és egy frankó kaja után egy cigit elfüstöljek. Sőt fontos, hogyha kell egy jót káromkodjak
Mivel Tündérlátta 10 "versenyzőnek" küldte tovább, így szerintem nem lesz probléma, hogy én csak ötöt választok.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm,hogy rám gondoltál.Én most nem küldöm tovább,ugye nem baj,én már ezt régebben teljesítettem.

    VálaszTörlés
  2. egyébként meg már írtam neked ide régebben,de valami kórság szállja meg néha a gépem,és nem sikerült,tudom,hogy te vagy a századik olvasóm,ezért írtam volna.Aztán mégsem erőltettem a dolgot,mert annyira kevés volt az időm,de majd kigondolok valami ajándékot is ,ha rájövök,mi tetszik neked:)

    VálaszTörlés
  3. Martimez, édes vagyol, nekem már az is ajándék, hogy sikerült megjegyzést hagynod.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a díjat, nem is gondoltam volna, hogy ilyenféle feladatok elé is állíthat a blogírás. Eddig nem igazán kísértem figyelemmel a kreatív blogger díjat, hisz általában kézművesek, vagy gasztroblogosok oldalán találkoztam vele, s én egyikbe sem illek bele teljesen.
    Gondolkodnom kell a válaszon, és még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, hogy rám gondoltál! Magamba szállok és igyekszek eleget tenni a kérésnek.

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy megismerhettelek, és én is írok majd magamról:)Köszi a díjat:)

    VálaszTörlés
  7. Lányok köszönöm, hogy elfogadtátok a díjat. Higgyétek el, ezzel a díjjal nem csak mi leszünk gazdagabbak, akik olvassuk, hanem Ti is.

    VálaszTörlés
  8. Én is köszönöm! Ííírtam.

    VálaszTörlés