2009. november 6., péntek

Házi csoki



Napmátka blogján láttam és olvastam, hogy házilag is gyártható csokoládé. Nagyon megörültem, mivel a férjem cukorbeteg, és nem ehet meg akármilyen csokit. Így neki álltam a kísérletezésnek. Volt egy-két nyulós-málós eredmény (ami azért mindig elfogyott), de büszkén állíthatom sikerült házi csokit készíteni, amit a férjem is (persze mértékkel) megehet. Cukor helyett fruktózt használtam. A mintákat a karácsonyi sodrófa szolgáltatta, melyet Mammka kuckója ismertetett meg velem. Gondoltam, ha sütiken működik, akkor a csokit is különlegessé teszi.

5 megjegyzés:

  1. Micsoda remek ötlet!!!!!eszembe nem jutott volna!Én mindig mézeskalácsban gondolkozom.:)
    Gyönyörűek és biztosan nagyon finomak.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Mammka, remélem mások is rátalálnak és további gasztro ajándék ötleteket ad másoknak is. Joli

    VálaszTörlés
  3. milyen jó látni, hogy csoki mintázáshoz is működik az eszközöm!
    szívesen veszek fel rá rendelést,utánvéttel küldöm Angyal Zsuzsa 06-20-386-16-02

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Zsuzsa!
    Hálás vagyok, hogy megalkottad ezt a sodrófát. Tudod, mikor megrendeltem Tőled, az járt a fejemben, hogy ez olyan holmi mint a rézmozsár: anyáról leányra száll. Isten áldjon.

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Házi csokit én is szoktam csinálni, kicsit törik, nem ilyen szép, mint a Tied!
    Ezt a sodrófát már én is láttam tavaly, akkor is megcsodáltam.

    VálaszTörlés